Wirtualna Centralka to nowoczesny system telekomunikacyjny skierowany do firm. Umożliwia automatyczną obsługę klienta przez telefon. Jeśli nie wiesz, jak działa wirtualna centrala, szybko Ci to wyjaśnimy. Otóż osoba dzwoniąca do Twojej firmy usłyszy komunikat powitalny, a następnie poproszona zostanie o wybranie działu, z którym chce zostać połączony. Dzwoniący z klawiatury swojego telefonu wybierze odpowiedni numer i przełączony zostanie bezpośrednio do działu, który go interesuje. Twoi klienci nie muszą już tracić czasu i wyjaśniać kolejnym osobom po co dzwonią. Co więcej, dzięki wirtualnej centrali możesz w każdej chwili przydzielić nowy numer nowemu pracownikowi, stworzyć infolinię, a w razie zmiany siedziby firmy zabierasz urządzenie ze sobą. Mimo zmiany miejsca ustawienia pozostaną bez zmian. Wirtualna centrala to również niższe koszty, gdyż wszystkie połączenia telefoniczne wykonywane są przez sieć internetową. Zapraszamy!
Komentarze:
Wpis nie został jeszcze skomentowany!
Dodaj swój komentarz »