» GSH Polska Sp. z o.o.
Na rynku krajowym obecni jesteśmy od roku 2007 r. Początkowe działania firmy ukierunkowane były na propagowanie wiedzy na temat roli glutationu i jego prekursorów w organizmie ludzkim, a poprzez to wprowadzenie do sprzedaży wyjątkowego i jedynego w zakresie spektrum wpływu na organizm ludzki preparatu Immunocal ®. Zorganizowane przez nas konferencje medyczne dla środowiska lekarskiego, jak też animatorów zdrowego stylu życia, prezentujące odkrycia naukowe i światowe trendy z dziedziny immunologii, zaowocowały dużym zainteresowaniem społeczności branży Health & Wellness oraz dynamicznym rozwojem firmy.
Wydarzenia te uświadomiły nam potrzebę dalszego rozpowszechniania wiedzy i dystrybucji najnowszej generacji produktów. Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, w 2010 roku zmieniliśmy formę dystrybucji oferowanych suplementów diety. Tradycyjną sprzedaż zastąpiliśmy systemem dystrybucji MLM (marketing wielopoziomowy). Wyjątkowy, innowacyjny Plan Marketingowy zaowocował stale rozwijającą się strukturą Konsultantów i zadowolonych Konsumentów.
Misja
„Zdrowszy, lepszy świat” – to wizja GSH Polska, którą realizujemy umożliwiając Państwu dostęp do innowacyjnych produktów, które zmieniają jakość naszego życie na lepsze. Naszym celem jest budowa silnej, globalnej organizacji biznesowej w oparciu o najwyższej jakości produkty, posiadające wiarygodne zaplecze kliniczne oraz wsparcie działalności naszych Partnerów biznesowych.
Jesteśmy dumni z powstałej sieci profesjonalnych Konsultantów, którzy zwiększając świadomość wśród innych względem profilaktyki zdrowia, zwiększają rzesze naszych zadowolonych Konsumentów. Sukcesy biznesowe jakie osiągnęli i każdego dnia kreują nasi Konsultanci, napawają nas ogromnym optymizmem. Korzyści wynikające z właściwie obranego kierunku działań owocują ciekawszym stylem życia, dobrą kondycją zdrowotną i finansową, a także niezależnością i poczuciem bezpieczeństwa. Biznes plan firmy GSH Polska, stworzony jest z myślą o Państwa sukcesie. Plan Marketingowy, który przedstawiamy, reprezentuje przyszłość marketingu sieciowego, stwarza możliwości osiągania zaplanowanych celów i realizacji aspiracji finansowych.
Jako GSH Polska prowadzimy działalność w oparciu o zasady partnerstwa i wzajemnego szacunku, będącymi dla nas kwestiami priorytetowymi.