Audyt informatyczny to złożone zadanie, które wymaga dużego zaangażowania ze strony administratora. Jest to czasochłonna i skomplikowana operacja. Jednak dzięki naszemu rozwiązaniu LanCenter możemy sprawnie wykonać audyt oprogramowania i sprzętu w sposób znacznie zoptymalizowany co pozwala oszczędzić pieniądze firmy. Jednak nasz system to coś więcej niż tylko narzędzie do wykonywania audytu IT. Nasi programiści zaimplementowali szereg rozwiązań usprawniających codzienne administrowanie siecią. Administrator może monitorować, rejestrować i archiwizować dane dotyczące czasu pracy użytkowników. W łatwy sposób możemy blokować dowolne procesy, strony www, oraz urządzenia. Codzienną pomoc serwisową ułatwia m.in. zdalny pulpit, wiersz cmd, listy ACL. Nad bezpieczeństwem sieci czuwa kilka niezależnych modułów. To wszystko, oraz wiele więcej zawiera jedna aplikacja. Plikcenter jest również producentem rozwiązań takich jak HelpDesk, PrintingCenter, LanCenter VPN, oraz wiele innych. Zapraszamy na naszą stronę internetową, oraz prosimy o kontakt z naszym działem handlowym.
Słowa kluczowe
helpdesk,
kaspersky,
antywirusy klasyfikacja,
zdalna instalacja,
ewidencja oprogramowania,
kontrola wydruków,
Audyt Oprogramowania,
inwentaryzacja sprzętu,
monitoring www,
szyfrowanie danych,
monitoring sieci,
antywirus,
topologia sieci
Komentarze:
Wpis nie został jeszcze skomentowany!
Dodaj swój komentarz »