» Marketing Internetowy Porady
Jak nietrudno wywnioskować tego typu wzrost kreuje również miejsce na rynku dla przedsiębiorstw wspierających działalność firmy w sieci. Powstaje mnóstwo agencji interaktywnych, biur reklamowych, czy firm nastawionych na rozwiązanie konkretnego problemu e-przedsiębiorcy (np. obniżanie wskaźnika odrzuceń).
Oprócz firm powstają również setki portali i mniejszych serwisów omawiających tematy e-biznesu i e-marketingu. Wyraźnemu polepszeniu uległa również ilość ludzi specjalizujących się w e-mail marketingu jako wyjątkowej formie marketingowej. To samo można powiedzieć o świadomości e-przedsiębiorców. Coraz potężniejszy odsetek e-przedsiębiorców wie, jak duży potencjał daje własna lista mailingowa.
W obliczu tak ukazanych danych, mając tak rozbudowane zaplecze e-biznesowe, nie pozostaje Ci nic innego jak tylko czerpać wiedzę z wiarygodnych źródeł i rozwijać swoją działalność na coraz większą skalę.