Focus Contact Center to marka która działa na rynku chmury obliczeniowej, ICT, contact center. Jesteśmy dostawcą oprogramowania dla contact center i call center funkcjonującego w chmurze obliczeniowej, co pozwoliło nam osiągnąć bardzo elastyczny i nietrudny do wdrożenia model usługi. Nasze rozwiązania skierowane jest dla jednostek na każdym etapie rozwoju, umożliwia sprawne zarządzanie całym procesem komunikacji z nabywcą, obsługę klienta i sprzedaż. Usługa działa jak aplikacja webowa, która funkcjonuje na każdym komputerze z dostępem do sieci Internet, co oznacza, że klient nie ponosi na starcie wysokich kosztów inwestycji związanych z założeniem i zakupem infrastruktury technicznej. Rozwiązanie umożliwia pełną kontrolę kluczowych procesów w firmie oraz dynamiczny przepływ wiedzy i wymianę informacji w całej firmie. Elastyczność rozwiązania gwarantuje dodatkowo skrupulatne dopasowanie do wymagań aktualnych działań sprzedażowych oraz obsługi klienta. Platforma dostępna jest w wygodnym rozliczeniu abonamentowym. W przeciwieństwie do rozwiązań stacjonarnych, Platforma Focus Contact Center jest narzędziem, którego wdrożenie i konfiguracja z istniejącymi systemami odbywa się szybko, a zaangażowanie działu IT klienta ogranicza się do minimum.
Komentarze:
Wpis nie został jeszcze skomentowany!
Dodaj swój komentarz »