Focus Contact Center to marka która działa na rynku chmury obliczeniowej, ICT, contact center. Jesteśmy dostawcą oprogramowania dla contact center i call center funkcjonującego w chmurze obliczeniowej, co pozwoliło nam osiągnąć bardzo elastyczny i nietrudny do wdrożenia model usługi. Nasze rozwiązania skierowane jest dla jednostek na każdym etapie rozwoju, umożliwia sprawne zarządzanie całym procesem komunikacji z nabywcą, obsługę klienta i sprzedaż. Usługa działa jak aplikacja webowa, która funkcjonuje na każdym komputerze z dostępem do sieci Internet, co oznacza, że klient nie ponosi na starcie wysokich kosztów inwestycji związanych z założeniem i zakupem infrastruktury technicznej. Rozwiązanie umożliwia pełną kontrolę kluczowych procesów w firmie oraz dynamiczny przepływ wiedzy i wymianę informacji w całej firmie. Elastyczność rozwiązania gwarantuje dodatkowo skrupulatne dopasowanie do wymagań aktualnych działań sprzedażowych oraz obsługi klienta. Platforma dostępna jest w wygodnym rozliczeniu abonamentowym. W przeciwieństwie do rozwiązań stacjonarnych, Platforma Focus Contact Center jest narzędziem, którego wdrożenie i konfiguracja z istniejącymi systemami odbywa się szybko, a zaangażowanie działu IT klienta ogranicza się do minimum.

Komentarze:

Dodaj swój komentarz »

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii

Aplikacje Android oraz iPhone

Aplikacje Android oraz iPhone »

Niniejsza witryna internetowa przynależy do firmy Solution Lions. Naszym celem jest innowacyjność w kwestii rozwiązań oraz przyjazna obsługa klienta. Szczególnie oferujemy fachowe usługi outsourcingow...

  Szczegóły   02 08 2011
Android Market

Android Market »

Jeżeli potrzebujesz aplikacji na platformę Google Android to strona androidportal.pl jest idealnym rozwiązaniem do skorzystania.Każdego dnia testujemy nowy sprzęt oraz aplikację. System stworzony prze...

  Szczegóły   08 03 2012
Rejestracja rozmów

Rejestracja rozmów »

Specjalnością Alfavox jest wdrażanie technologii telekomunikacyjnych dla firm. Proponujemy produkty, za sprawą których realna jest rejestracja rozmów. Jesteśmy firmą nakierowaną na progres i ciągłe po...

  Szczegóły   26 03 2012
Skup telefonów komórkowych

Skup telefonów komórkowych »

Istniejemy na rynku od 1997 roku. Jesteśmy jedną z największych firm zajmujących się skupem telefonów komórkowych. Skupujemy telefony nowe oraz używane od osób prywatnych oraz od firm. Oferujemy wysok...

  Szczegóły   03 07 2012
Contact center

Contact center »

Dobry kontakt z partnerami to baza udanego interesu. Trudno się więc zdumiewać, że rozlegle rozumiany marketing i systemy informacji użytkownika to bardzo dynamicznie rozszerzające się branże. Z wykor...

  Szczegóły   11 07 2012
Mailing sms

Mailing sms »

Już od 10 lat wspieramy pracę centrów telefonicznej obsługi konsumentów przez konstruowanie dla nich rozbudowanych rozwiązań. Kooperacja z największymi firmami call center w Polsce spowodowała, że nab...

  Szczegóły   14 11 2012
Call center w urzędzie miasta

Call center w urzędzie miasta »

Pirios SA to utworzona w 2011 roku spółka, jaka zaistniała w wyniku przekształcenia Wind Energy Sp. z o.o. W ramach spółki tworzone są dedykowane rozwiązania teleinformatyczne, będące pomocą na rzecz ...

  Szczegóły   26 11 2012
Wirtualna Centralka - system niezawodny

Wirtualna Centralka - system niezawodny »

Wirtualna Centralka to nowoczesny system telekomunikacyjny skierowany do firm. Umożliwia automatyczną obsługę klienta przez telefon. Jeśli nie wiesz, jak działa wirtualna centrala, szybko Ci to wyjaśn...

  Szczegóły   27 02 2013
Tlenofon - rozmawiaj za grosze!

Tlenofon - rozmawiaj za grosze! »

Na pewno nie raz słyszałeś o Tlenofonie. Do niedawna był to jedynie komunikator internetowy dla użytkowników jednego z portali. Dziś Tlenofon to usługa telefonii internetowej, którą oferuje operator V...

  Szczegóły   13 03 2013