O tym jak wielką potęgę ma logotyp zdołamy przekonać się poniekąd na każdym kroku. Wystarczy, że od czasu do czasu przyjdziemy do pobliskiego osiedlowego sklepu po mąkę czy też wpadniemy na galerię handlową. Na dowolnym poziomie handlowej hierarchii używane są rozmaite chwyty, lecz rzeczywistą sztuką jest rozpowszechnienie własnej marki tak, by znał ją cały świat. Wobec tego najogromniejszy uznanie należy się owym firmom, którym wynagradza się nie tylko za wytwory, ale też metki lub nadruki z ich nazwami. Kreacja firmy na miarę Apple, bądź słynnego na całym świecie koncernu Coca-coli jest marzeniem każdego nowicjusza przedsiębiorcy. Na nieszczęście, nie jest to takie proste, albowiem klauzulą takiego zaistnienia jest kreacja czegokolwiek niepowtarzalnego, zapewnienie temu czemuś trafnej reklamy, która dojdzie do jak największego grona kontrahentów oraz zdetronizowanie wszelkich „pionków” w wiadomej branży i wstąpienie na podium. Łatwo napisać, trudniej uczynić. Lecz nie tylko starania właścicieli mają istotność w zmierzaniu do uznania firmy. Istotna jest także reklama i trafna oprawa graficzna. Najwłaściwiej, by logo nie było nazbyt wymyślne do odtworzenia w rozumie ewentualnego konsumenta. Znaki popularnych na całym globie firm takich jak: Nike, Adidas, czy Apple są proste, a zarazem kreatywne.
Komentarze:
Wpis nie został jeszcze skomentowany!
Dodaj swój komentarz »