Focus Contact Center to marka która działa na rynku chmury obliczeniowej, ICT, contact center. Jesteśmy dostawcą oprogramowania dla contact center i call center funkcjonującego w chmurze obliczeniowej, co pozwoliło nam osiągnąć bardzo elastyczny i nietrudny do wdrożenia model usługi. Nasze rozwiązania skierowane jest dla jednostek na każdym etapie rozwoju, umożliwia sprawne zarządzanie całym procesem komunikacji z nabywcą, obsługę klienta i sprzedaż. Usługa działa jak aplikacja webowa, która funkcjonuje na każdym komputerze z dostępem do sieci Internet, co oznacza, że klient nie ponosi na starcie wysokich kosztów inwestycji związanych z założeniem i zakupem infrastruktury technicznej. Rozwiązanie umożliwia pełną kontrolę kluczowych procesów w firmie oraz dynamiczny przepływ wiedzy i wymianę informacji w całej firmie. Elastyczność rozwiązania gwarantuje dodatkowo skrupulatne dopasowanie do wymagań aktualnych działań sprzedażowych oraz obsługi klienta. Platforma dostępna jest w wygodnym rozliczeniu abonamentowym. W przeciwieństwie do rozwiązań stacjonarnych, Platforma Focus Contact Center jest narzędziem, którego wdrożenie i konfiguracja z istniejącymi systemami odbywa się szybko, a zaangażowanie działu IT klienta ogranicza się do minimum.

Komentarze:

Dodaj swój komentarz »

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii

Android Market

Android Market »

Jeżeli potrzebujesz aplikacji na platformę Google Android to strona androidportal.pl jest idealnym rozwiązaniem do skorzystania.Każdego dnia testujemy nowy sprzęt oraz aplikację. System stworzony prze...

  Szczegóły   08 03 2012
Rejestracja rozmów

Rejestracja rozmów »

Specjalnością Alfavox jest wdrażanie technologii telekomunikacyjnych dla firm. Proponujemy produkty, za sprawą których realna jest rejestracja rozmów. Jesteśmy firmą nakierowaną na progres i ciągłe po...

  Szczegóły   26 03 2012
Kursy telekomunikacyjne

Kursy telekomunikacyjne »

Instytut Łączności - Państwowy Instytut Badawczy przedstawia ofertę prowadzonych przez siebie szkoleń. Bogata oferta szkoleń telekomunikacyjnych obejmujących wszystkie warstwy sieci, jak również wszys...

  Szczegóły   08 05 2012
Tablety

Tablety »

Interesujesz się tabletami i poszukujesz informacji na ten temat. Forum komórki, na którym będziesz mógł porozmawiać ze znawcami tematu, gry online - miejsce spotkań, rozrywki i ukojenia stresu, kulto...

  Szczegóły   18 06 2012
Skup telefonów komórkowych

Skup telefonów komórkowych »

Istniejemy na rynku od 1997 roku. Jesteśmy jedną z największych firm zajmujących się skupem telefonów komórkowych. Skupujemy telefony nowe oraz używane od osób prywatnych oraz od firm. Oferujemy wysok...

  Szczegóły   03 07 2012
Contact center

Contact center »

Dobry kontakt z partnerami to baza udanego interesu. Trudno się więc zdumiewać, że rozlegle rozumiany marketing i systemy informacji użytkownika to bardzo dynamicznie rozszerzające się branże. Z wykor...

  Szczegóły   11 07 2012
Mailing sms

Mailing sms »

Już od 10 lat wspieramy pracę centrów telefonicznej obsługi konsumentów przez konstruowanie dla nich rozbudowanych rozwiązań. Kooperacja z największymi firmami call center w Polsce spowodowała, że nab...

  Szczegóły   14 11 2012
Call center w urzędzie miasta

Call center w urzędzie miasta »

Pirios SA to utworzona w 2011 roku spółka, jaka zaistniała w wyniku przekształcenia Wind Energy Sp. z o.o. W ramach spółki tworzone są dedykowane rozwiązania teleinformatyczne, będące pomocą na rzecz ...

  Szczegóły   26 11 2012
Wirtualnyfaks.pl – nowoczesna technologia telekomunikacyjna

Wirtualnyfaks.pl – nowoczesna technologia telekomunikacyjna »

Jeśli nie posiadasz faksu, a często w związku z tym, czym się zajmujesz, musisz z niego korzystać, być może powinieneś zainteresować się możliwościami, jakie daje Ci faks wirtualny. Co to takiego? Zap...

  Szczegóły   28 02 2013