Wyprodukowany przez firmę Ideo Sp. z o.o. autorski produkt to elektroniczny schemat obiegu dokumentów Logito umożliwiający efektywną elektroniczną wymianę dokumentów w przedsiębiorstwie. Skutkiem jego wdrożenia jest automatyzacja wszystkich procedur jakie zachodzą w firmie, które mają związek z rotacją dokumentów. Za sprawą LOGITO pracownicy nie mają problemu z dostępem do ważnych dokumentów i nie muszą niepotrzebnie obciążać sekretariatu czy biura w firmie, bowiem LOGITO pozwala wykonywać większość rzeczy samodzielnie, co stanowi niewątpliwie ułatwienie i przyspieszenie wykonywania swoich obowiązków dla każdego pracownika. LOGITO zapewnia dostęp nie tylko do obiegu dokumentów księgowych, lecz również do bazy pracowników oraz potrzebnych informacji o nich, takich jak: numery telefonów, pokoi czy adresy poczty elektronicznej itp. LOGITO zapewnia więc także dostęp do informacji związanych z daną firmą. Ponadto pozwala na przechowywanie danych oraz umożliwia bezproblemowy dostęp do nich. Systemy dedykowane Logito zapewniają nie tylko zmniejszenie wydatków w danej organizacji, lecz również uporządkowanie posiadanych plików w przedsiębiorstwach, co wpływa bezpośrednio na sprawne funkcjonowanie całej firmy.
Komentarze:
Wpis nie został jeszcze skomentowany!
Dodaj swój komentarz »